Wednesday 24 April 2013

White lace


Witam ponownie. Ponieważ wiosenna pogoda nadal się utrzymuje, staram się to wykorzystywać jak tylko się da. Wyruszyliśmy na krótki spacerek do... lodziarni :) Lody są rzeczą, której nie potrafię sobie odmówić. Mogę je jeść przez okrągły rok, nawet gdy za oknem panuje sroga zima i siedzę na kanapie opulona kocykiem :) Jaki smak lodów najbardziej lubicie? Ja, definitywnie kokosowe!
Na sobie mam kurtkę z H&M, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Jak tylko ją zobaczyłam, wiszącą na wieszaku, wiedziałam, że muszę ją mieć :) Bluzeczka, którą zakupiłam w zeszłym tygodniu stanowi właściwie dwie, osobne części. Pierwszą jest zwykła, bawełniana koszulka na ramiączkach, a drugą, wierzchnia, koronkowa bluzka z nadrukiem. Albowiem bardzo przypadł mi do gustu trend koronki w tym sezonie, nie omieszkałam zakupić kolejnej rzeczy wykonanej wlaśnie z tego rodzaju materiału. Co sądzicie o spodniach - haremkach? Nie są one polecane Panią o szerokich biodrach. Zwarzywszy, że w mojej sylwetce dominują szerokie ramiona (sylwetka Rożek), bez obaw mogę sobie na nie pozwolić :)












JACKET: H&M
TOP, BRACELETS, EARRINGS: Primark
TROUSERS: Allegro
SHOES: Bershka
BAG: QUAZI
WATCH: Sekonda








No comments:

Post a Comment