Saturday 15 June 2013

The Hat!


Witajcie kochani! Ten weekend zapowiada się niezwykle interesująco. Rozpoczęliśmy go w piątkowy wieczór wykonaniem sesji, którą możecie zobaczyć w dzisiejszym poście! 
Sobotnie popołudnie mam tylko dla siebie, gdyż mój Mr. wybrał się na Painball, czyli tzw kolekcjonowanie siniaków. Nie dla mnie takie zabawy. Spożytkuję ten czas w znakomity sposób, a mianowicie na robieniu zakupów. Mam nadzieję, że znajdę to, czego szukam. Oczywiście już niedługo dowiecie się, co nowego wpadło w moje ręce. 
Dzisiejszy Outfit składa się z sukienki z H&M, która jest bardzo wygodna i w zestawieniu z innymi butami zupełnie zmienia swój charakter. Do niej ubrałam szpilki, również w kolorze bordowym, na wysokiej szpilce. Na głowie kapelusz, zakupiony w sklepie, który zawsze odwiedzam będąc w Polsce - Top Secret. Niestety w Anglii go nie ma. Torebka kolorystycznie pasuje do kapelusza, a cała stylizacja utrzymana jest w ciepłych odcieniach. Prosty Look uzupełniają skromne dodatki w formie metalowego kołnieżyka, zegarka oraz bransoletki pasującej do kolczyków (kolczyki niestety nie są widoczne na zdjeciach).
Główną rolę dzisiejszej stylizacji odgrywa kapelusz. Szczerze powiedziawszy, to pierwszy kapelusz w mojej garderobie. Co myślicie o kapeluszach? Czy chętnie je kupujecie i jak często je nosicie? Bardzo podoba mi się zwyczaj ubierania kalepuszy np. na angielskich ślubach. Szkoda, że  w Polsce nie mamy zwyczaju, zdobienia naszych głów kalepuszami na wyjątkowe okazje. Może uda nam się, kiedyś zaszczepić ten zwyczaj.
Sobotni wieczór = Clubbing. Look z dzisiejszej impezy zobaczycie w kolejnym poście. Będzie interesująco. 

HAT: Top Secret
DRESS: H&M
SHOES: New Look
BAG: Tom&Eva
NECKLACE, BRACELET, EARRINGS: eBay
WATCH: Sekonda


No comments:

Post a Comment