Thursday 6 June 2013

Mustard blazer & burgundy dress


Witajcie moi kochani. Wczoraj wybraliśmy się na dość długi spacerek po parku. Ponieważ pogoda, nadal zadziwiająco piękna, chodziłabym tak bez końca. Jednakże trzeba było wracać do domu, żeby zdążyć na Finał Top Model. Co sądzicie o finałowej czwórce? Moimi faworytkami były Marcela i Zuza. dlatego też ucieszyłam się, że dziewczyny przeszły do ścisłej czołówki. Myślę, że Zuzie należała się wygrana, po tym jaką metamorfozę przeszła w programie.
Pierwszy, sandałowy post w tym roku. Moje, ulubione letnie buciki z H&M. Być może, niedługo przestaną być moimi  ulubieńcami, bo dziś wybrałam się na zakupy i nie wróciłam z pustymi rękoma. Zdobycze dzisiejszych polowań zobaczycie już niebawem. Stylizacja składa się ze zwiewnej, letniej sukienki na którą włożyłam musztardowy żakiet z rękawami 3/4. Dodatki w kolorze złota świetnie komponują się z metalowymi elementami na sandałach i zdobieniami na torebce. Wygodnie i prosto. W sam raz na wieczorne spacery. 

 
DRESS, SANDALS: H&M
JACKET, BELT: Primark
WATCH: River Island
RINGS:|New Look
BRACELET: eBay
BAG: no name

2 comments:

  1. Cudowna torebka! ;)
    W wolnej chwili, zapraszam:

    http://magduizm.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo. Na pewno skorzystam z zaproszenia :)

      Delete