Thursday 12 September 2013

Cyprus #04 - Safety Pins


Witajcie moi drodzy. Dziś już ostatni post z Cypru. Gdy spoglądam przez okno i widzę, malujący się za szybą jesienny obrazek, to wydaje mi się jakby upłynęło już bardzo dużo czasu od naszych, upalnych wakacji. Myślę, że powoli zabiorę się za chowanie letniej odzieży i obuwia. Czas wyciągnąć z szafy swetry, kurtki i cieplejsze obuwie. Wybrałam się dziś na małe zakupy. Do domu wróciła ze mną ciekawa chusta i czapka! To chyba znak, że jesień jest tuż tuż.
Stylizacja jest bardzo kolorowa i już chyba bardziej letnia nie mogłaby być. Bardzo lubię te szorty, które udało mi się zakupić na wyprzedaży w New Yorker'ze. Od razu wpadły mi w oko, ponieważ są w moim ukochanym, miętowym kolorze. Bluzeczka jest niezwykle ciekawa. Nie dość, że jej intensywny, żółty kolor przyciągnął mój wzrok, to jeszcze ta agrafkowa aplikacja z przodu, totalnie podbiła moje serce. Motym agrafek możecie też zauważyć na naszyjniku. Powiem szczerze, że te zdobienia niezwykle mnie zainspitowały i już niedługo zrealizuję projekt z tym związany. Oczywiście zobaczycie jego efekty. Na stopach najwygodniejsze, letnie buty jakie mogłabym sobie wyobrazić. Espadrille są wykonane z materiału, w którym stopa "oddycha". Idealne na całodzienne zwiedzanie. Na świadectwo, iż napradę kocham Cypr, możecie ujrzeć pamiątkową torbę na moim ramieniu. Jest bardzo praktyczna i przez cały urlop zabierałam ją ze sobą na plażę i nie tylko. Nawet na sesję się załapała. 
Szykuję dla was malą niespodziankę, która już niedługo pojawi się na Blogu. Jestem pewna, że się wam spodoba ;) Wpadajcie i sprawdzajcie co słychać. 


Photos by Daniel Kulinski

TOP / Bluzka: BERSHKA
SHORTS / Spodenki: NEW YORKER
ESPADRILLES / Buty: OFFICE
NECKLACE / Naszyjnik, EARRINGS / Kolczyki, BRACELETS / Bransoletki: NEW LOOK
WATCH / Zegarek: eBay
SUNGLASSES / Okulary: Centro
BAG / Torba: Cypriot Market



2 comments:

  1. ej podoba mi się zestaw! swoją droga ALE ŚWIECI SŁOŃCE! podeślij troszkę do Polski tego słoneczka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo :) Już wysyłam. Mam nadzieję, że niedługo dotrze do PL ;)

      Delete