Sunday 22 September 2013

Leather Skirt


Witajcie moi kochani! Dziś pierwszy dzień astronomicznej Jesieni. Ku mojemu zaskoczeniu, jesień przywitała nas piękną pogodą
i całkiem wysoką temperaturą. Oby tak dalej.
Jak spędzacie weekend? My mieliśmy całkiem sporo zajęć. Jednakże znaleźliśmy czas na wykonanie zdjęć oraz na stworzenie niedzielnego posta. 
Dzisiaj główną rolę odgrywa skórzana spodnica, która jest absolutnym hitem tego sezonu. Świetnie będzie się komponowała 
z grubymi rajstopami, gdy już nadejdzie sroga zima. Resztę stylizacji uzupełnia, powracający z wielką pompom, print zwierzęcy.
Buty o wysokim obcasie, tworzą set z torebką, którą kupiłam parę dni temu. Od zawsze podobało mi się zestawienie imitacji skóry geparda z kolorem czerwonym. Na górę wybrałam body, które kupiłam rok lub dwa lata temu na wyprzedaży w H&M za totalne grosze. Czarna biżuteria, która niebywale przypadła mi do gustu, dodaje rokowego klimatu. Połączyłam ją ze złotem, patrząc pod kątem złotego wykończenia torebki. 
Imitacja skóry jest zdecydowanie moim ulubionym tworzywem tegorocznego sezony jesień/zima, dlatego też zobaczycie ją w kolejnych postach. Oczywiście w zupełnie innym wydaniu. 


Photos by Daniel Kulinski

SKIRT / Spódnica, BRACELETS / Bransoletki: Primark
BODY, RINGS / Pierścionki: H&M
BAG / Torebka: MATALAN
HEELS / Szpilki, NECKLACE / Naszyjnik: NEXT
WATCH / Zegarek: eBay

No comments:

Post a Comment