Sunday 15 September 2013

London Baby!


Witajcie moi drodzy. Zapowiadałam w ostatnim poście małą niespodziankę. Oto i ona. Dziś post prosto z piątkowej wyprawy do Londyny. Wybraliśmy się do polskiego konsulatu w celu złożenia wniosku o paszport. Przy okazji zrobiliśmy sobie spacerek po Londynie oraz odwiedziliśmy słynne British Museum. Niestety pogoda nam nie dopisała. Przez cały dzień lało. Z reszta sami możecie zobaczyć na zdjęciach, że za ciekawie nie było. Liczyliśmy na to, że się wypogodzi, ale się przeliczyliśmy. Anglielska pogoda towarzyszyła nam przez cały dzień. Gdyby nie to, zdjęć byłoby na pewno dużo więcej i byłyby one o wiele ciekawsze. 
Kilka słów na temat Brytyjskiego Muzeum. Jest to niezwykłe miejsce, gdzie możemy podziwiać cudowną architekturę samej budowli, w której muzeum się znajduje, jak również niewyorażalną ilość zgromadzonych tam eksponatów. Wstep jest wolny, więc tym bardziej polecam!
Jeśli chodzi o dobór garderoby, to z pewnością postawiłam na wygodę. Wybrałam wygodne trampki, które umożliwiły mi, komfortowe spacerowanie przez długie godziny. Całość utrzymana jest w klimacie Street Style, który wyjątkowo podkreśla czapka. To właśnie ją wspominałam w ostatnim poście i to właśnie ona jest moją nową, sklepową zdobyczą. Mam na sobie czarno-białe body, a na nich czarny t-shirt z szerokim dekoldem. Dzięki tego tylu dekoldowi, można ją ubierać na kilka sposobów. Ja lubię ubierać ją, eksponując jedno ramię, jak na zdjęciu powyżej. Ze względu na dość niską temperaturę, wzięłam ze sobą moją ulubioną ramoneskę z New Look'a, która z pewnością będzie się tu notorycznie pojawiać jesienną porą. Stylizację podkreśla pokaźny naszyjnik, który wpadł mi w oko na stronie internetowej NEXT'a. Nie omieszkałam go zakupić, szczególnie zważywszy na to, że już od jakiegoś czasu szukałam czarnego naszyjnika, który pasuje niemalże do wszystkiego. Tak się złożyło, że posiadam skórzaną bransoletkę, która idealnie do niego pasuje. Na ramieniu duża, skórzana torba, w której zmieściło się wszystko co niezbędne. 
P.S. Jeśli jesteście miłośnikami kultowego serialu "Przyjaciele", to z pewnością wiecie skąd wzieło się hasło: "London Baby"! ;) 


Photos by Daniel Kulinski

T-SHIRT, BODY: H&M
JEANS, NECKLACE / Naszyjnik: NEXT
JACKET / Kurtka: NEW LOOK
TRAINERS / Trampki: LEE COOPER
HAT / Czapka: Primark
BAG / Torebka: FIORELLI
BRACELET / Bransoletka: FACTORY
WATCH / Zegarek: Sekonda


No comments:

Post a Comment