Wednesday 18 September 2013

Wedding Day - 13.07.13

Witajcie kochani. Obiecałam wam ostatnio miłą niespodziankę. Oto ona. W dzisiejszym poście zobaczycie jak wygladał dzień naszego ślubu. Post ten może okazać sie bardzo przydatny osobom, które są w trakcie planowania wesele. Wszystkie miejsca oraz osoby są podlinkowane, tak więc klikając umożliwiam wam dotęp do ich stron interenowych.

PRZYGOTOWANIA, ceremonia ślubna oraz wesele odbyły się w jednym miejscu, a mianowicie w STAREJ GARBARNI. Miejsce to,
w 100% sprostało naszym oczekiwaniom. Przygotowania rozpoczęły sie od wizyty u fryzjera w salonie FEDORYSZYN we Wrocławiu. Pomimo, iż nie znalazłam czasu na fryzurę próbną, byłam bardzo zadowolona z pracy Pani fryzjerki. Następnie przyszedł czas na makijaż. Pieczę nad nim, sprawowała utalentowana makijażystka, jak również moja wspaniała koleżanka, Joanna, której jeszcze raz dziękuję. W następnej kolejności, przyszło mi włożyć suknię ślubną, którą zamówiłam na stronie internetowej DRESSILYME. Mimo, że zamawiałam ją podając własne wymiary, potrzebowałam kilku, drobnych, krawieckich poprawek. Tym razem przyszła mi z pomocą Pani krawcowa z Lubińskiego salonu sukni ślubnych AMBER. Suknię pomagały mi ubierać moje wytrwałe druhny, w długich, bordowych sukniach, które zamówiłam na eBAY. Buty oraz torebkę kupiłam w sklepie DEBENHAMS. Cudowna biżuteria ślubna, którą dostałam od mojego wspaniałego męża, pochodzi ze sklepu JUBITOM. Kwiatami dla mnie, dla druhen oraz dla wystroju ogrodu i sali, czuwała nasza utalentowana Pani florystka, której jesteśmy dozgonnie wdzięczni za jej pracę.


CEREMONIA ŚLUBNA odbyła się w ogrodzie. Ślubu udzielał nam Urzędnik Stanu Cywilnego z Wrocławia. Nie mogliśmy sobie wymarzyć lepszej pogody tego dnia. Ani nie za gorąco, ani nie za zimno i co najważniejsze, bez deszczu. Przed rozpoczęciem ceremoni, jak również po jej zakończeniu, można było
posłuchać muzyki klasycznej, którą grały na żywo Panie z TRIO LA PASSION.


WESELE odbyło się w namniejszej, ale dla nas najurokliwszej, sali American Dream. Zabawa była cudowna i niezapomniana. Menu było wyśmienite i bardzo różnorodne. Aby osłodzić noc naszym gościom, zamówiliśmy przepyszne ciasta oraz tort weselny w cukierni JOKER. Tańczyliśmy do muzyki, którą grał dla nas zespół muzyczny AGNES BAND.
Do domu odwiózł naszych niesamowitych gości, bez których nie byłoby tego niezapomnianego dnia, przewoźnik "A & M"


Zdjęcia z dnia ślubu są niesamowicie ważną rzeczą, o którą musimy zadbać podczas planowania ślubu. Są one dla nam wspaniałą pamiątką. Poza tym mój Post nie mógłby bez nich powstać :)
Będę jeszcze dla was miała zdjęcia z sesji ślubnej, która odbyła się 3 dni po ślubie, także cdn.

 Photos by  Paula Gracja



2 comments: