Sunday 8 December 2013

Tartan shirt


     Witajcie kochani. Dziś druga część sesji, która odbyła się nie tak dawno temu. Jak zwykle, wcieliłam się w rolę stylistki i modelki, rolę makijażystki odegrała Joanny Strzyż (link do jej bloga znajdziecie pod zdjęciami), a w roli fotografa wystąpił mój Mr.    
     Makijaż, jak zwykle, perfekcyjny. Znów w intensywnych, przyciągających wzrok kolorach, lecz tym razem główną bazą jest kolor pomarańczowy. Jedna z moich ulubionuch, jesiennych barw. Fakt, że pomarańcz to jeden z moich ulubionych kolorów, można stwierdzić, patrząc na moje włosy ;)
     Stylizacja dość nietypowa. Połączenie klasycznej, ołówkowej, czarnej spódnicy z casualową, kraciastą koszulą. Czerwona krata, czyli tzw. tartan, okazał się absolutnym hitem tegorocznej jesieni. Koszulę kupiłam we wrześniu i muszę stwierdzić, że był to niezwykle praktyczny zakup, bo nie dość, że pasuje niemalże do wszystkiego, to na dodatek jest bardzo wygodna. Spódnicę mam w mojej szafie już od paru lat, ale nie noszę jej zbyt często, bo wydawała mi się nad wyraz oficjalna. To zestawienie, przełamuje stereotyp ołówkowej spódnicy. Całość zachowana w rockowym klimacie, co podkreśla skórzana kurtka i szpilki ozdobione kolcami. "Kolczasta" biżuteria jeszcze intensywniej podkreśla ten charakter. Co sądzicie o kontrowersyjnych połączeniach? Nie bójcie się eksperymentować.


Photos by Daniel Kulinski
Make-up by Joanna Strzyż

SHIRT / Koszula: PRIMARK
JACKET / Kurtka: NEW LOOK
SKIRT / Spódnica:  AD LIB
HEELS / Buty: BERSHKA
NECKLACE / Naszyjnik: NEXT
BRACELET / Bransoletka: FACTORY
EARRINGS / Kolczyki: eBay
BAG / Torebka: TK MAXX + DIY

No comments:

Post a Comment