Sunday 15 December 2013

The colours of winter


     Witajcie moi drodzy. Do świąt pozostało zaledwie 9 dni! Wszyscy wokół poczynają świąteczne przygotowania. Generalne porządki, szał świątecznych zakupów, poszukiwania prezentów dla najbliższysz to czynności, które każdy z nas przeżył nie raz.
W tym roku Nasze święta będą wyglądały ZUPEŁNIE inaczej. Zdecydowaliśmy się na "słoneczne święta". Gdzie się wybieramy? Tego dowiecie się już wkrótce :) Jedynym, świątecznym, obowiązkiem, który muszę spełnić to zakup prezentu dla mojego Mr. Jest to moje zadanie na przyszły tydzień. Do mnie Mikołaj przyszedł dużo wcześniej i mój bożonarodzeniowy prezent otrzymałam już dziś! Niezmiernie się cieszę z pomysłowości mojego Mr. Trafił w dziesiątkę. Jeśli jesteście ciekami co to takiego, to zachęcam do śledzenia mojego profilu na Facebook (kliknij). 
     Już nie raz pisałam o tym, że uwielbiam pastelowe kolory. Kojarzą sie one nam głównie z wiosna i latem. Dzisiejszą stylizacją chciałabym Was zachęcić do noszenia pasteli również jesienią i zimą. Mam na sobie miętowy sweter, który kupiłam w NEW LOOK. Biel jest przez nas noszona najczęściej latem. Paradoks, gdyż ten kolor głównie kojarzy się nam z zimną. Dlatego też wybrałam białe jeansy, które większość z Was ma w swojej szafie. Jako okrycie wierzchnie, wybrałam płaszcz z Stadivariusa, który kupiłam ubiegłej zimy. Dodatki także są pastelowe. Biżuteria w postaci perłowego naszyjnika oraz bransoletek. Szpilki oraz torebka są w kolorze pudrowego różu, który jest moim ulubionym, pastelowem kolorem zaraz po mięcie. Na mroźne wieczory polecam, tzw. komin, który jest, jak dla mnie, lepszą alternatywą szalika. Mój jest szary, wielki i cieplutki.
     Życzę Wam, udanych przygotowań do świąt i zakupu trafionych prezentów. Pamietajcie, że najważniejszy jest dobry pomysł na prezent pod choinkę. Wtedy chodzenie po zatłoczonych centrach handlowych będzie dużo prostrze.


Photos by Daniel Kulinski

JUMPER / Sweter, NECKLACE / Naszyjnik, HEELS / Szpilki: NEW LOOK
JEANS: MISS APT
COAT / Płaszcz: STRADIVARIUS
BAG/ Torebka, BRACELETS / Bransoletki, TUBE SCARF / Komin: PRIMARK
WATCH / Zegarek: SEKONDA


No comments:

Post a Comment