Sunday 19 January 2014

Fuchsia beanie


     Witajcie kochani. Dziś zawitała do nas prawdziwa wiosna. Po tygodniu szarości i deszczu, należała się nam zmiana. Dzisiejszego ranka obudziły mnie cudowne promienie słoneczne,a gdy podeszłam do okna, ujrzałam czyste, błękitne niebo. Od razu stwierdziłam, że będzie to idealny dzień na zrobienie, nowych zdjęć.
     Stylizacja, powiedziałabym, ciekawa. Składa się jedynie z dwóch kolorów, czerni i fuksji, ale mimo to nie jest banalna. Mam na sobie czarny płaszcz z fuksjową podszewką, który kupiłam parę lat temu, w jednym z moich ulubionych sklepów w Polsce, w Top Secret. Pod płaszczem, sukienka, a raczej tunika. Jestem dość wysoka (171cm), więc zawsze ubieram do niej leginsy, bo wydaje mi się za krótka. Tunikę kupiłam jakiś czas temu w TK Maxx. Lubię ten sklep, bo można w nim znaleźć niepowtarzalne egzemplarze. Posiada ona masywne poduszki na ramionach oraz dwie warstwy materiału na froncie, z czego wierzchnia jest ozdobiona dziurami.
To nie jedyna "dziurawa" rzecz, którą mam na sobie. Leginsy również wyglądają jak po przejściach :) Stanowią one jednak, spójną całość. Kolejnym, fuksjowym elementen jest czapka ozdobiona pałymi perełkami. Jeśli chodzi o obuwie, to wybrałam wysokie, lecz wygodne koturny. Na ramieniu, moja najczęściej noszona, czarna torba Fiorelli. Całość jest bardzo eklektyczna. Łączy ze sobą elegancję, jak również street style. Stylizacja jest kontrowersyjna, więc pewnie nie każdemu przypadnie do gustu. Mnie się jednak podoba, za swoją oryginalność.
     Czekam na Was w komentarzach pod zdęciami. Jestem bardzo ciekawa co sądzicie o takich połączeniach. Będzie mi bardzo miło czytać Wasze opinie.


Photos by Daniel Kulinski

COAT / Płaszcz: TOP SECRET
DRESS / Sukienka: IN VEIN (TK Maxx)
LEGGINGS / Leginsy, BRACELETS / Bransoletki: PRIMARK
BEANIE / Czapka: eBay
WEDGES / Koturny: FLEQ.PL
BAG / Torebka: FIORELLI

No comments:

Post a Comment