Sunday 9 March 2014

Black & Gold


     Cudowny, wiosenny weekend powoli dobiega końca. Człowiek czuje, że żyje, gdy o poranku, budzą go promienie słońca, zapowiadające wspaniały dzień. W sobotę obchodziliśmy Dzień Kobiet. Mam nadzieję, że spędziliście go, równie miło, co ja.
     Dziś stylizacja elegancka, z nutką barokowego klimatu. Zestaw odpowiedni na wyjście do restauracji z ukochanym. Barokowa spódnica ozdobiona złotym wzorem, świetnie się komponuje z czarną, koronkową bluzką. Na wierzch wybrałam czarny, prosty żakiet, w którym klasyczne klapy, zostały zastąpione, satynowymi wstawkami. Ponieważ jestem zmarzluchem, nie zapomniałam również o płaszczu w klasycznym stylu. Szyku dodają buty na obcasie oraz mała, czarna kopertówka, o ciekawej fakturze przedstawiajacej skórę węża. Dodatki oczywiście są w kolorze złota. Zegarek  oraz okulary, również nawiązują do epoki Baroku. Prostota i elegancja to dwie rzeczy, które tworzą ponadczasowy duet, sprawdzający się przy wielu okazjach.


Photos by Daniel Kulinski

COAT / Płaszcz: TOP SECRET
BLAZER / Żakiet: PROMOD
TOP / Bluzka: WEST ONE
SKIRT / Spódnica: ASOS
HEELS / Szpilki, BLACK RING / Czarny pierścionek: NEW LOOK
BAG / Torebka: PRIMARK
WATCH / Zegarek, SUNGLASSES / Okulary: eBay
RINGS / Pierścionki: H&M


4 comments:

  1. Fajna miejscówka na zdjęcia, a spódniczka jest prześliczna!

    ReplyDelete
  2. Ta spódnica jest rewelacyjna. Nawet ja, miłośniczka stylu grunge, muszę to przyznać;) Ba, nawet sama bym ją założyła;) Ciekawie też prezentowałaby się w bardziej rockowej stylizacji, np. z ciężkimi butami i ramoneską. Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że spódniczka przypadła Ci do gustu :)

      Delete