Monday 19 May 2014

Dogtooth Dress


     Po rocznym, systematycznym blogowaniu nadszedł czas na miesięczną przerwę, która właśnie dobiegła końca. Mam nadzieję, że się za mną stęskniliście ;) Święta Wielkanocne już za nami. Czas spędzony w gronie rodziny i przyjaciół, uświadamia mi, że warto się cieszyć z małych rzeczy. Gdy wracam do rodzinnego domu, to znów mogę się poczuć jak dziecko. Wspmnienia z dzieciństwa wracają, a opowieści snutych przez najstarszych członków rodziny, nie ma końca.
     Główną rolę dzisiejszej stylizaji odgrywa oczywiście sukienka w pepitkę. Pepitka, zwana również "psim zębem", jest wzorem znanym już od bardzo dawna. W XVII w. kojarzona jedynie z pasterskimi kocami, przez wieki walczyła o swoją pozycję pnąc się coraz wyżej. I tak w wieku XX. stała się symbolem graficznym, kojarzonym z luksusem i elegancją.  Zaczęła być wykorzystywany przez wiodące domy mody, takie jak Chanel czy Dior. Jest to wzór, który po dzień dzisiejszy wystepuje dosłownie wszędzie, w różnej postaci.
     Ja wybrałam klasyczną, czarno-białą pepitkę ozdabiającą dopasowaną sukienkę z długim rękawem. Klasyczny fason sukienki przełamuje, casualowy srebry zamek widniejący na plecach. Wybierając wzorzystą sukienke postawiłam na czarne buty oraz torebkę. Minimalistyczne dodatki w formie delikatnych kolczyków i wisiorka nie odwracają uwagi od "głównej bohaterki".  Aby ożywić nieco czarno-białą stylizację, postawiłam na mocny akcent kolorystyczny, w formie fuksjowego żakietu. Osobiście bardzo lubię stylizacje typu : Czerń + Biel + Kolor. Jeśli mnie odwiedzacie, to sami doskonale o tym wiecie.


Photos by Daniel Kulinski

DRESS / Sukienka: MISS GUIDED
BLAZER / Żakiet, HEELS / Szpilki: H&M
BAG / Torebka: FIORELLI
EARRINGS / Kolczyki, NECKLACE / Naszyjnik: JUBITOM
WATCH /Zegarek: SEKONDA

4 comments:

  1. Uwielbiam pepitkę! Bardzo ładna sukienka i te usta :))). Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. A dziękuję Judytko. Ja również pozdrawiam.

      Delete
  2. Wspaniale dobrany zestaw. Pieknie sie prezentujesz jako Office Angel(taki to moj wybor tytulu to tego stroju)
    Uwielbiam fryzure,sukienke,makijaz. Masz super prezencje Gratulacje xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło czytać TAKIE komentarze :) Dzięki ;)

      Delete