Sunday 15 June 2014

Denim shorts with lace


     Witajcie kochani. Fala upałów w końcu do nas dotarła. Mimo, iż ciepełko potrafi rozleniwić, to nie zamierzam sie obijać. Do mojego, codziennego grafika, wpisała się nowa pozycja. Zapisałam się na siłownię. Pomimo, że od jakiegoś czasu ćwiczyłam dość regularnie w domu, to stwierdziłam, że potrzebuję czegoś więcej. Jeśli uda Wam się znaleźć sposób, aby wysiłej fizyczny przynosił Wam satysfakcję, to jesteście na dobrej drodze do osiagnięcia zdrowego stylu życia. Ja wybrałam zajęcia sportowe na siłowni. Jeżeli jednak stwierdzicie, że absolutnie nie odnajdujecie się w grupie ludzi wspólnie katujących się w jednym pomieszczeniu, to może jogging, jazda na rowerze lub jakiś inny rodzaj sportu, przypadnie Wam do gustu.
     Główną rolę dzisiejszej stylizacji pełnią jeansowe szorty. Zazwyczaj kojarzone z rock&roll'owym klimatem, tu występują w zupełnie innej wersji. Spodenki zostały ozdobione koronką, dzięki czemu, nabrały dziewczęcego, a zarazem eleganckiego charakteru. Biała, półprzeźroczysta koszula sprawiła, iż całość stała się lekka i delikatna. Subtelne, beżowe sandały ze złotymi zdobieniami świetnie odnajdują się w tym zestawieniu. Na ramieniu duża, również beżowa, torba, którą obecnie noszę najczęściej. Głównym, biżuteryjnym dodatkiem są efektowne, złote kolczyki okalacjące uszy.


Photos by Daniel Kulinski

SHORTS / Spodenki, SANDALS / Sandały: PRIMARK
SHIRT / Koszula, EARRINGS / Kolczyki: H&M
BAG / Torebka: NEW LOOK

4 comments:

  1. Świetny look! Zarówno spodenki jak i koszulą są rewelacyjne! Uwielbiam takie luźne, proste koszule :)

    ReplyDelete
  2. Mi tez mi tez :) fajna fryzurka Paul

    ReplyDelete