Monday 4 May 2015

Barcelona #01 - Tartan shirt


Dziś mam dla Was pierwszy, wyjazdowy post, prosto ze słonecznej Barcelony. Nasz, krótki, ale jakże cudowny wypad do Hiszpanii, był wspaniałym sposobem na oderwanie się od rutyny codziennego życia. 

Wziąwszy mapę w ręce, wyruszyliśmy na podbój miasta. Pierwszym punktem na naszej liście był Park Guell. Zaprojektowany przez katalońskiego architekta Antonio Gaudiego, miał być osiedlem dla bogatej burżuazji. Ponieważ projekt nigdy nie został ukończony, władze miasta przekształciły go w park miejski ogólnodostępny ale turystów. To właśnie on stał się idealnym tłem do zdjęć, które możecie dziś oglądać. 

Tak jak Wieża Eiffla stanowi swoisty symbol Paryża, tak Sagrada Familia jest nim dla Barcelony. Bazylika, zaprojektowana również przez Gaudiego,  zapiera dech w piersiach. Bilety wstępu kupiliśmy przez internet. Było to bardzo dobre posunięcie, dzięki któremu nie musieliśmy stać w niebotycznie długich kolejkach. Zdjęcia i filmiki z jej wnętrza możecie znaleźć na moim Facebooku i Instagramie

Wieczorem przyszedł czas na relaks, ale i na emocje. Wybraliśmy się na mecz FC Barcelony, który był rozgrywany na Camp Nou. Jest to największy w Europie stadion, na którym rozgrywane są mecze piłki nożnej. Międzynarodowe trybuny reagowały bardzo żywiołowo, na grę hiszpańskich piłkarzy. Także i my daliśmy się ponieść meksykańskiej fali :)

Na koniec parę słów na temat dzisiejszej stylizacji. Musiało był przede wszystkim wygodnie no i praktycznie. Dlatego też wybrałam sportowe buty, w których mogłam bez problemu pokonywać kolejne kilometry wyznaczonej sobie trasy. Zestaw jest topowym klasykiem. Czarne jeansy i biały t-shirt - im prościej, tym lepiej. Wiosna jest idealnym czasem na tworzenie warstwowych zestawów. Moją wierzchnią warstwę stanowiła oversizeowa, kraciasta koszula. Tak, znów koszula. Pisałam już, że bardzo je ostatnio lubię. Założywszy torebkę na ramię, a okulary przeciwsłoneczne na nos, byłam gotowa na podbój stolicy Katalonii.

Kolejna dawka barcelońskich przygód już wkrótce.

Photos by Daniel Kulinski

SHIRT / Koszula: eBay
JEANS, T-SHIRT: PRIMARK
SHOES / Buty: NEW BALANCE
BAG / Torebka: 'CHANEL'
WATCH / Zegarek: SEKONDA
SUNGLASSES / Zegarek: SOLANO

2 comments:

  1. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę :)) Mój blog

    ReplyDelete